Regn och regn..

Idag är det verkligen riktigt skitväder ute. Det blåser och regnar till och från, mörkt och inte nå trevliga grader som visas på termometern. Det känns som om det skulle vara höst på gång redan. Nu får sommarvärmen komma tillbaks, tack! Är ledig idag med, passar på att vara inomhus och städa och tvätta, känns som att det ialllafall inte spelar någon roll då man möts av ruskigt väder utomhus. Perfekt att vara inne och mysa.

Nästa vecka får man veta om man kommit in på högskolan eller ej, väntar med spänning på beskedet. Har fixar en lägenhet i Trollhättan i ett nybyggt hus, på 7:e våningen. En etta på 35 kvm. Huset ligger alldeles intill högskolan, perfekt. Där kommer jag och Freja att trivas om jag nu kommer in på skolan. Mysigt att få flytta in i en nästan ny lägenehet. Dom första studenterna flyttade in 1 januari 2009, så de är nästan som nytt!

Ha en bra torsdag!





Kommentarer
HOBBYFOTOGRAF ERICA PETTERSSON

Svar: Tack :D

Ja, Piteå är verkligen en mysig stad. Jag trivs otroligt bra här. Det är visserligen en liten stad, men perfekt för mig som inte är särskilt mycket för storstadsstress...



Vad roligt att få flytta in i ett nästan nybyggt hus :) Det skulle jag också vilja. Huset där jag bor är jag vet inte hur gammalt ;)

Hoppas du kommer in på din utbildning!

2009-07-09 @ 12:03:11
URL: http://pitetjej.webblogg.se/
Ninni

Visst är det mysigt på Wij trädgårdar! Jag brukar åka dit minst en gång per år.

Angående kamera så har jag en Nikon D90 med kitobjektivet 18-105 mm, ett Nikkor 70-200 mm och ett Tamron 90 mm Macro.

Hoppas du kommer in på den utbildning du sökt, såg att du ville bli sjuksköterska. Stämmer det fortfarande? Det är ju ett jobb som alltid kommer att behövas. Klokt att satsa på en sån utbildning.

Må så gott!

2009-07-09 @ 18:59:10
URL: http://piona.blogspot.com
Jenny

Hallå! Du berätta om skummtimmen är bra, jag köpte ju den på bokrean men har inte hunnit till den än. Själv läser jag låt den rätte komma in, så jag får väl ge dig en recension på den sen.. än så länge är den bra, lite äcklig men fängslande =) Kram

2009-07-10 @ 00:09:55
URL: http://strombergjenny.blogspot.com
Anonym

gumman

tack för det underbara paketet

kramar från emma o abby

www.enlitentax.blogg.se

2009-07-15 @ 20:34:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0