Smultronstället!

Åter hemma igen efter en natt i stugan. Det har varit helt underbart som vanligt att få spendera tid i vår stuga, vårat smultronställe, där man verkligen kan varva ner. Har ätit god mat, suttit ute i det fina vädret med näsan i boken, tagit en uppfriskande promenad, pratat och skrattat och fikat god äppelpaj. Idag vaknade man kl 7 till fågelkvitter, solsken och en doft av nykokt kaffe från köket. Åt en god frukost och begav oss sedan ut på sjön för att prova på fiskelyckan med fikakorgen packad. Men det blev ingen fiskelycka, inte ens fiskmåsarna som höll oss sällskap runt båten hade ingen tur med sitt fiske denna dag. Dom fick istl smaka på vårat fikabröd. Det var uppskattat kan jag lova.

Kom hem på eftermiddagen, slängde in en maskin med tvätt och tog en dusch. Sedan gick jag och Freja en promenad så hon fick bada. Nu sitter jag här i soffan och ser på tv, innan det är dags att lägga sig. Väckarklockan ringer kl 5:30 imorgonbitti, jobbet kallar igen.













Kommentarer
Lotta

Men oj vilka fina naturbilder du tagit!! Ser ut som proffskort!



Jobbar 16 aug och kommer upp efter det och stannar några dagar tror vi. Hur länge vet jag ej men det blir några :) Skulle vara jättekul att få träffa er! saknar er verkligen nu! Vi skall ha lägenheten typ P, en tvåa på 43,5 kvm i första huset. Inte det höga huset utan de andra som du fick planlösningar på. cool planlösning i den :)



Hoppas det går bra på jobbet! Nu skall jag iväg till jobbet. Kvällspass idag. Tjingeling och fy vad trevligt ni verkade ha i stugan hihi :D Mysigt!



Kram kram

2009-07-16 @ 13:07:47
Foto i norr - Marie

Hejsan! Jag kommer inte i håg vad det jag tipsade dig om haft flera som frågar mig om just den frågan var det sigmas 70-300 mm med en macro funktionsom jag föreslog till dig? Hoppas du får en fin helg! Ha det gott :)

2009-07-17 @ 05:45:14
URL: http://fotoinorr.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0