Å jag har bara regn hos mig...!!

Jaha åter en dag med regn till och från och en himmel som är alldeles grå. Väldigt trist väder. Man börjar undra då sommaren kommer dyka upp igen? Blev ju lite bortskämd tidigare i maj då det var sådan värme. Hoppas att midsommar helgen bjuder på bra väder ialf.

Idag börjar man inte jobba förräns 15:30, och det känns hur bra som helst att jobba då detta gråa väder är. Just nu regnar det ute, jag sitter i köket med en kaffekopp brevid mig och doftljuset tänt. Känns som om det skulle vara höst. Ska snart ta och dammsuga av lite och ta reda på tvätten sen igår. Även laga mat och duscha innan man ska bege sig till jobbet i regnet. Fryser bara jag tittar ut genom fönstret...!! Brrr....



Köpte två st tidningar då jag var på affären och handlade, så kan man kura ihop sig i soffan och läsa sen.







Kommentarer
Lotta

Ja idag är det en perfekt dag för inneaktiviteter :) Tur vi har jobb inomhus när man ser detta väder :) Hihi. Hoppas du och Freja får fortsatt trevlig dag och lycka till på jobbet ikväll.



Vi höres och synes! P.S fick du reklam från högskolan väst om en besöksdag? är du ledig därrunt. Hade varit roligt om du kunde hänga med dit då om du var ledig, har tid och lust :) Men det är ju en bit till Trollhättan!



Kram kram från oss i byn

2009-06-11 @ 12:52:59
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
Anonym

en vovve tävling

http://enlitentax.blogg.se/2009/june/vinn-hundgodis-till-vovven-3.html

kram emma o abby

2009-06-12 @ 00:23:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0