Ännu en dag med solsken

Nu är den svenska sommaren som bäst :) Solsken och värme. Underbart med andra ord. Vaknade vid 7:15 till ännu en dag med solsken. Man blir ju så glad och pigg av det. Ikväll börjar jag jobba igen efter 5 dagars ledighet. Det känns bra, trots att vädergubbarna lovat finväder enda till söndag. Jag hinner ju njuta av vädret idag innan jag åker till jobbet och imorgon jobbar man bara till 15:30, då har man den där härliga kvälls solen på balkongen som man kan njuta av, och på fredag är det dags för ett kvällspass igen och lördag ett dagpass och söndag delad tur. Får passa på att sitta ute med pensionärerna nu, då solen är framme.

Jag börjar bli väldigt nervös inför beskedet från högskolan, kommer jag in eller inte?! Isåfall vilken skola? Vart kommer vi att bo i höst? Kommer jag trivas? Osv osv... Många tankar och frågor som surrar i mitt huvud nu, nervös och spänd!

Har även hunnit med att dammsuga och torka golven nu på morgonen, skönt att få det gjort innan det blir för varmt ute. Ska även gå och handla, ta en promenad med Freja och sen sätta mig och läsa och ta de lungt innan jobbet.


Ha en bra onsdag allihop


Kommentarer
Lotta

Åh vilket väder vi fått in! Wonderful :) Så du har också helgpass hela helgen. Här med hehe!



Du är inte lite hurtig du som är uppe tidigt och städar hihi.



Ja nu börjar det bli jättespännande och dra ihop sig. Vi håller tummarna att det blir som vi vill :) Och att vi kommer in!! hihi.



Ha en fortsatt trevlig helg. vi saknar er nu! Läre prata någon dag :) Kram kram från oss i Ödeborg

2009-06-27 @ 19:02:37
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0