Premiär för i år

Idag är det verkligen sommarvärme, ca 28 grader i skuggan, klarblå himmel och ljumma svalkande vindar. Efter dagens arbetspass mellan 8-15:30 var det härligt att få åka hem på vespan och sedan ta Freja och åka och bada. Premiär badning för min del, och vad härligt det var, svalkande!

Nu ska jag ta en glass i kvälls solen på balkongen. Sen är det ju även en till premiär för i år, nämligen "sommar med ernst" på tv4 kl 20. Det ska jag inte missa. Efter det får det bli en promenad med Freja, en dusch och sen krypa ner i sängen. Blir ju så trött av värmen.






Kommentarer
Jenny

Åh vad härligt att bada, ska nog göra det jag oxå idag... om jag vågar hihi =) Längtas tills måndag! Kram

2009-06-26 @ 10:46:35
URL: http://www.strombergjenny.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0