15 frågor!

1. Kan du fixa en punktering och byta torkarblad själv?

Fixa punka på en bil vet jag inte för de har jag aldrig provat ännu likaså torkarblad. Men laga en punktering på en cykel kan jag.

2. Hur äter du ett äpple?

Tuggar såklart hahahhha.

3. Är du rädd för små svarta kryp med många ben?

Ja fy tusan vad äckliga dom är!

4. Big Brother eller Sportnytt?

Egentligen inget av dom. Fast jag gillar dokusåpor, men inte ett stort fan av big brother. Sportnytt kan jag se på ibland.

5. Rent spontant, om du får välja en present till dig själv, vad skulle det bli då?

Oj, mycket man vill ha men just nu så skulle det bli ett bättre objektiv till min systemkamera, så man kan fota ännu närmare. Tycker om att ta närbilder.

6. Är du mörkrädd?

Nej, men skogen tycker jag inte om att gå i då de är mörkt.

7. Resmål som fascinerar?

Maldiverna vill jag åka till, även nån fin storstad. Så som New York, Milano.

8. Ditt senaste telefonsamtal?

Till pappa efter Edsbyns seger mot Sirius i den första semifinalen som visades på tv. Hua vad spännande det blev, med förlängning, trodde jag skulle krypa ur skinnet där ett tag haha.

9. Om du får välja en artist som kommer och spelar för dig på din födelsedag, vem blir det?

Hmm, finns så många bra artister. Kommer tyvärr inte på nån nu.

10. Förrätt eller efterrätt?

Tycker om både ock.

11. Bästa stunden på dagen?

Morgonen.

12. Tre saker du alltid har med dig?

Mobil, läppsyl eller läppglans och hjärtmedecin.

13. E-post eller snigelpost?

E-post.

14. Den senaste komplimangen du fick?

Vad duktig du är!

15. Senaste gången någon skällde på dig?

Freja i pausen på bandymatchen ikväll, hon tyckte vi skulle busa då det var paus. För hon stod med en leksak i munnen och skällde på mig och viftade på svansen, så de var bara att busa lite =) Min lilla goa hund.

Nu ska jag förresten gå ut med henne, min goa hund. Sen ska vi mysa ner oss i soffan och se på melodifestivalen och äta daimpaj, ett recept jag hittade hos livet i byn, en mysig blogg som ni kan besöka.

Trevlig lördagskväll allihop!



Kommentarer
Mirre

Hehe vilka roliga frågor fniss Roliga alternativ också. Den med Bigbrother och Sportnytt var knivig hehe, då jag ej gillar sport inte på tv men att utföra själv är det kalas ju!



Big Brother är ju förnedringstv eg ju..



vad är Freja för en ljvlig liten vovve då??



HA en trevlig söndag

2009-03-08 @ 10:24:20
URL: http://www.mirrekex.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0