En lugn stund...

Lördag igen och härligt väder, ute börjar solen visa sig och det är 6 grader varmt, igår kväll vid 22 tiden var det otroliga 7 grader varmt ute, underbart! Tog en promenad imorse med Freja och p3 i hörlurarna, väl hemma igen såg vi ut som två lergubbar, det är så härligt att det börjar gå mot vår och all snö försvinner, men nu blir man påmind om vilket tid som väntar oss med grus och lera, blöta skor och blöt hund =) Fast just nu bryr jag mig inte alls, utan nu är det bara härligt att vi går åt rätt håll.

Känner att jag ska ha en såndär lugn och mysig lördag, inga måsten utan bara göra det som faller en in. Ska strax sätta mig tillrätta i fotöljen med boken och en kopp kaffe och läsa dom sidor som är kvar, så man kan få börja på den sista boken i denna serie. Och självklart ska man se SM-finalen i bandy mellan Edsbyn-Västerås på tv kl 15:45, ett måste! Kommer sitta här i soffan och heja fram vårat favoritlag Edsbyn!



Trevlig lördag allesammans! Och tusen tack för alla fina kommentarer man får, ni är för gulliga


 




Kommentarer
Emma

Tack gumman för den snälla kommentaren

är allt bra?

2009-03-30 @ 10:19:01
URL: http://enlitentax.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0