Måndag och snart april

Måndag igen och sista måndagen i mars och snart går vi in i april månad. Vad fort det gått, tyckte det nyss var januari och nytt år. Fast kikar man ut så kan man ju tro att det fortfarande är januari månad, när ska all denna snö hinna tina bort?! Kommer vi ha snö enda in i maj, nå ja kanske inte det men just nu känns det som det. Jag vill ha vår och värme nu.

Nyss hemkommen från en promenad med Freja, ca -1 grader ute, mulet och blåst. Nästan bara vägar nu igen, så gympaskorna åkte fram igen. En uppfriskande promenad som gav mig energi. Nu ska jag ta och dricka upp kaffet och sedan ta fram symaskinen och börja sy gardinerna till vardagsrummet.

Ha en bra vecka allesammans! ♥





Kommentarer
Jenny

Ja visst är det härligt med bar asfalt! Vad kul att sy gardiner! Ha en bra dag och vecka! Kram

2009-03-30 @ 10:52:10
URL: http://www.strombergjenny.blogspot.com
Lotta

Åh skall du pyssla och sy idag, fy vad roligt hihi. Skall du hänga upp gardinerna nu till våren? hoppas det så man får se ditt verk :)



ja hoppas allt smälter bort nu och det är det sista av snön, för nu vill vi att vårkläderna skall fram och man kan ställa in vintergarderoben.



Hoppas ni får en trevlig måndag. Nu skall jag kvista iväg till skolan en sväng. pluggardag idag.

Hälsa Freja sötnöt :)

2009-03-30 @ 13:23:14
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
Lotta

Glömde tacka för lycka till, det behövs hihi :) Är faktiskt ovanligt nervös haha. Varför vet jag inte. Men kul att prata iallafall och ikväll skall jag toknöta att öva på talet. Tack, hoppas även ni får en trevlig måndag och tisddag och berätta sedan om filmen var bra, nyfiken!



Ses på onsdag vännen :) Kram från oss i byn

2009-03-30 @ 13:25:26
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
Mirre

JAvisst längtar man hehe. Vill också få bort den sista snön ;) kram

2009-03-30 @ 14:17:17
URL: http://www.mirrekex.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0