Ny vecka, nya äventyr

Eller nja nu tog jag nog i, ny vecka är det ialf men jag vet inte om det blir några äventyr *ler* Vaknade med tuppen idag med, men drog mig fram till 7:40. Möttes av ett mulet Hälsingland med minus 2 grader och härlig frisk luft fyllde mina lungor på morgonkisserietpromenaden för Freja. Åt sedan frukost med näsan i gårdagens aftonbladet. Beslöt mig sen att ta en långpromenad med Freja och P3 i hörlurarna. Och det var underbart uppfriskande!

Efter promenaden kom jag på att jag hade bestämt igår att jag skulle baka thekakorna igen idag och så blev det. Nu sitter jag här med en kopp kaffe och väntar på att havre/mjölkblandningen ska bli klar så man sedan kan göra degen och baka ut till härligt goda thekakor..! Mums.

Fick även en inbjudan på middag av min snälla pappa. Han ringde nyss och frågade om jag ville äta med honom senare idag. Han höll nämligen också på med att baka thekakor =) Och självklart tackar man ja till köttgryta, gott!

♥ Ha en bra måndag och en bra vecka allihop ♥



Oj.. slänger ett öga ut genom fönstret nu och ser att det vräker ner snö...


Kommentarer
Emma

Tack gummman för kommentaren ;)

Haha ja eller hur var det en snygg mössa :D

kram :)

2009-03-02 @ 10:54:54
URL: http://enlitentax.blogg.se/
Lotta

Nemen så både du och din far har bakat idag hihi. Hurtiga och fy vad gott!



Haha ja vi måste ha jättemycket att prata om efter över tre veckor :D hihi. Åhhh tack, ett lycka till behövs för där jag sökt idag är det minst 5 som söker VARJE DAG, puha!



Hoppas ni har det bra i fina hälsingland :) Här är slask :P Blääää. Härligt med musik i öronen på promenader :)



Ha en fortsatt trevlig kväll Maria och Freja!

2009-03-02 @ 18:29:14
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
Lotta

hahahahaha där man ser renarna ströva över fälten ja :D Eller inte! Harregud, vad folk är söta ibland hahahahaha! Men Maria, vi bor ju faktiskt i norrland och visste du inte att det finns renar i HELA norrland? :P Norrland är ju inte så stort, klart det finns renar överallt då :) höhö. Hoppas du och Freja ha en mysig tisdag, undrar vad ni skall hitta på idag ja :) Japp jätteroligt, tror vi kanske blir åtta stycken nu, kul kul!

2009-03-03 @ 12:02:22
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0