Spännande final

Börjar med att säga grattis Västerås til SM-guldet. Tyvärr nådde vi Edsbyn inte enda fram i år, blev inget sjätte raka SM-guld, men ni gjorde en otroligt bra match, det var den mest jämna match jag sett på länge. Så spännande att det slutade med att jag satt på golvet framför tv:n =) Jag blir så inne i matchen!

Vi får vara stolta över vårat lag som redan har 5 raka guld och tog sig åter till final igen! Och stolta över att vi har sådana skötsamma och trevliga supportrar som stöttar vårat lag till 110 %. Jag kommer alltid att vara en stolt Edsby supporter. Ni är helt enkelt bäst! ♥


Kommentarer
Lotta

Haha nemen vad gjorde du på golvet maria? :P Hahaha! Ja skitjämn matach. Kul för Västerås :) Ja grattis till dem hihi. Ja hjälp vad vänliga alla är. Du skall vara ett stolt edsbyfan! Shohooo. Kul dag, nu skall vi sova här, godnatt. Vi ses på måndag :)

2009-03-21 @ 23:43:05
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0