Titt ut!

Ute blåser det som bara den, orkan typ. Otäckt och onödigt tycker jag. Men något som är väldigt skönt är att det blivit så mycket ljusare på kvällarna, underbart! Ett tecken på att våren är på intåg ialf. Nu ska jag koka mig en kopp te och mysa ner mig i soffan för en mysig tvkväll. Premiär för sjukhuset 19:30, äntligen säger jag. Så jag väntat. Sen är det ju familjen annorlunda, packat & klart och så tonårsliv. Sen får det bli sängen, ska upp i tid imorgon bitti för att följa med pappa till Anders, Anna och Alfred för en leverans av en lekstuga till Alfred som pappa har snickrat åt honom. Jag stannar sedan kvar där för att på kvällen ska Anna och jag på bio, vi ska se män som hatar kvinnor!



Såhär bäddade Freja ner sig efter våran blåsiga kvällspromenad, lilla söting!


Kommentarer
Jenny

Söt freja då =)

2009-03-30 @ 20:25:46
URL: http://www.strombergjenny.blogspot.com
Lotta

Hehe meeen vilket gulligt kort på Freja :) Hoppas ni har det supertrevligt nere i Kilafors hihi och att filmen är bra!



Vi synes imorgon :)

2009-03-31 @ 14:01:16
Anonym

gud va freja är söt!

www.enlitentax.blogg.se

2009-04-02 @ 00:37:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0