Soliga söndag!

Måste börja detta inlägg med ett stort grattis till vårt grannland Norge som tog hem segern igårdagens eurovision, äntligen blev det rätt låt som vann! Han är ju bara för charmig och låten är väldigt bra. Har haft den som favorit länge, den liksom fastnade på hjärnan så fort man fick höra den och idag har jag sjungit på refrängen om och om igen :) Stort grattis Norge!

Idag har jag varit utomhus hela dagen, i det soliga och fina vädret. Har målat det sista och sedan grillade vi. Satt ute och åt, mysigt! Känns att sommaren börjar närma sig. Tog även en tur på vespan till mammas grav med lite blommor som jag plockade på pappas gård.

Nu är jag rätt trött, man blir trött av att vara utomhus en hel dag :) Ska bli skönt att få sätta sig till rätta i soffan och se på film.

Hoppas ni alla haft en trevlig och mysig helg!


Kommentarer
Lotta

Åh men vilken trevlig söndag ni verkar haft i Viksjöfors, kul! Vad roligt att ni har bra väder. Idag har vädret inte varit någon höjdare, mulet med regn men mysigt, det är det!



Nemen har du gjort ännu mera vårfint på din mammas grav :) Hihi. Hoppas ni får en riktigt trevlig kväll. Snart "halv åtta" och tv för oss ikväll.



Kram

2009-05-18 @ 18:33:00
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
Lotta

Såg eran fina kommentar i min blogg nu och måste tacka för den hihi, och att säga att vi saknar er också! Ni är så söta :) Vad är det du har målat? nyfiken!



Ha en supertrevlig måndagkväll :) Vi höres

2009-05-18 @ 18:35:52
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0