Frågor och svar

Hur många gånger har du varit kär? Riktigt, riktigt kär har jag varit 2 gånger, förälskelser har man ju haft nåra :)
Favoritgodis: Helt klart choklad och popcorn
Coolaste stad du har besökt: Har inte besökt nån cool stad, dom gånger man varit utomlands har det varit solsemestrar och så har man ju besök en del städer i Sverige, men jag skulle vilja besöka New York, Paris, London, Rom

Action eller Skräck? Helst inget av dom, men måste jag välja blir det action. Jag är mer en komedi människa

Vill bli när du var liten: Sjuksköterska, frisör och veterinär

När fick du din första kyss: Jag var 14 år

Hur var du i mellanstadiet/högstadiet? Mellanstadiet blyg, högstadiet skötte man studierna men man var skoltrött, hade bra betyg, nöjd

Vad är du beroende av? Läppsyl och kaffe, måste dricka morgonkaffe

Dagens roligaste händelse:  Lotta och Ebbas besök

Dagens tråkigaste händelse: Att jag inte fattade ett kapitel i matteboken *arg*

Dagens humör: Ja jag måste säga pms monster men endå glad och pigg

Vilka tv-program följer du? Sjukhuset och Robinson

Vad gillar du mest med dig själv? Att jag är lugn och pedantisk

Vad gillar du minst? Att jag kan ha dåligt tålarmod och inte tror att jag klarar av saker ibland

Vad är det roligaste du vet? Allt som har med sjukvård att göra, umgås med vänner och familj, promenera med Freja, resa, läsa, fotografera mm

Har du något motto? Nej

Hemlig hobby? Har ingen hemlig hobby utan det jag älskar att göra är att fotografera

Något vi inte vet om dig? Sjunger typ alltid i duschen :)

Vad ångrar du? Att jag inte sökte in på högskola direkt efter gymnasiet

Vad önskar du? Att jag kommer in på högskolan nu efter sommaren

Vad klarar du inte dig utan? Läppsyl

Vad gör du helst en vardag? Promenerar, umgås med vänner och familj, fixar i hemmet

Vad gör du helst en lördagskväll? Äta god middag och umgås med vänner och familj eller ser en bra film

Vad har du mest av i din garderob? Linnen och byxor

Drömjobb? Helt klart sjuksköterska



Kommentarer
Foto i Norr - Marie

Tack för dina rader vad skoj att du gillade min svartvita bild på min bok. Ha en fin dag! =)

2009-05-05 @ 12:52:12
URL: http://fotoinorr.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0