Tågresa

Oj nu var det ett tag sen jag bloggade, men tiden har inte funnits. Haft fullt upp med praktik och annat. Men nu så kände jag att det var dags för en liten uppdatering. Håller just nu på och packar inför morgondagen då jag kommer åka tåg till Lotta och Simon i Trollhättan, kommer spendera 5 dagar där, det ska bli så kul att ses igen. Har inte setts sen i sommras, bara hörts på telefon och msn. Har massor av saker inplanerade :) Tåget går 6:27 härifrån imorgon, är då framme i Stockholm vid 9:10, sen går tåget därifrån till Göteborg 10:10 och är sedan framme där vid 13:17, där möter Lotta och Simon upp mig och sedan går vi på stan och tar en fika.

Har fyllt handväskan med massor av tidningar, bok, mp3 spelaren, choklad och frukt. Fast de är rätt mysigt att åka tåg långt tycker jag, avkopplande. Nu ska jag ta och packa det sista och sedan mysa i soffan resten av kvällen, har huvudvärk och är småsnuvig. Kurera sig så man inte blir sjuk då man är borta. Titta på tv en stund innan man måste krypa till sängs, väckarklockan ringer 4:45 imorgon bitti... Gääässsp!

Ha det så bra allesammans, kommer uppdatering från Trollhättan sen :)


Kommentarer
Evelina

Hej! Ja vi har massor just nu, kom in och kika medans det finns storlekar kvar! :)

2009-11-03 @ 20:06:41
URL: http://evelinaladanges.blogg.se/
Camilla

Ja det går bra, men han har en släng av kolik så vissa nätter är inte så roliga :(

2009-11-03 @ 21:34:54
URL: http://annacamilla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0