Trist novemberväder

November har inte bjudit på sin charmigaste sida kan man säga. Grått, trist väder. Solen var det ett tag sedan man såg skymten av. Ute är det regnigt, ca 7 grader varmt och blött, blött, blött. Såntdär typiskt novemberväder med andra ord!

Är nu inne på min tredje praktikvecka nu och det går jättebra. Nästa vecka är det sista veckan på affärn sen är det dags att vara med kommunens städerskor i 4 veckor. Ikväll har jag även varit iväg och tränat, lika härligt som vanligt, man känner nu hur viktigt de är med att träna 1 gång i veckan nu då man är inne i detta mönster, man behöver det för att må bra. Kom hem strax efter kl 18, lagade mat, diskade och drog en sväng med dammsugaren. Nu ska jag bara ta de lungt resten av kvällen, mysa i soffan. Har tänt lite värmeljus nu. Vardagsmys. Ska även värma mig en kopp te och äta en apelsin.

Hoppas ni alla haft en trevlig och bra tisdag och ha en fortsatt trevlig vecka!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0