Fredag igen och dags för fredagsmys!

Äntligen helg. Vaknade utvilad och pigg efter en skön och behövlig sovmorgon, lite tomt utan Freja som spenderar sig helg hos pappa. Åt frukost framför nyhetsmorgon och sedan tog jag en långpromenad i skogen med P3 i hörlurarna, uppfriskande. Men det kändes att det var nån som saknades, nämligen Freja. Kändes konstigt att gå själv då man är van att ha en liten tax med sig på promenaderna.

Väl hemma igen var det dags att ta tag i alla måsten för dagen. Det första blev att gå till tvättstugan och köra igång dom 2 första maskinerna, sen tog jag cykeln till ICA och systemet för att inhandla lite gott dricka tills morgondagen då Lotta, hennes syster och kompis kommer hit på förfest, sen är det krogen som gäller. Det ska bli jättekul. Har även hunnit med och dammtorka och dammsugit, bara att torka golven kvar så har man en skinande ren lägenhet (inte för att det är skitigt här, pedanten jag bor ju här haha)

Har även betalat räkningar, ett av dom tråkiga måstena. Tänk om man slapp att betala räkningar nån månad, gu så skönt det skulle vara.... oj fastnade i tanken där :)

Nu ska jag fortsätta med städningen, så man blir klar. Kvällen blir lugn, fredagsmys med god mat och idol och så en film. Perfekt.

Jag önskar er alla en mysig och trevlig helg! Ladda batterierna inför en ny vecka.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0