Praktikplats 4 veckor

Då var det åter måndag och v44 och det innebär höstlov för många. Jag började på min praktikplats idag. Ska vara på ICA i Viksjöfors i 4veckor. Har alltid tänk på hur det skulle vara att jobba inom handel, bara prova på lite, för de är inget som lockar mig. Men nu passade jag på då arbetsförmedlingen vill ha ut mig på praktik, så då tog jag ICA, och det var en jätterolig och lärorik första praktikdag. Detta kommer bli 4 roliga veckor.

Efter jobbet, åkte jag och tränade och sedan hem för och laga mat. Nu får det bli en myskväll i soffan, för ute faller regnet, som det gjort hela dagen lång. Riktigt skitväder med andra ord.

Hoppas ni alla haft en toppenhelg!



Kommentarer
Lotta

Nemen vad roligt Maria! :) Vad coolt att du jobbar där. Roligt inom handeln tycker jag hihi. Undrar vad du har fått göra hittils. Ringer någon dag i veckan, är du hemma på eftermidagarna eller är det lättast på kvällen då du jobbat och tränat och så?



Hoppas dagens praktikdag går super :) Jättenyfiken!

2009-10-27 @ 09:16:27
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
Lotta

Meeen vad himla snäll du är Maria!! :D Vad snällt! Åh vad roligt att du kommer hit Maria! Ha en jättebra fredag och helg :) Sista dagen på första praktikveckan, hoppas den går bra! :)



2009-10-30 @ 08:59:31
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0