Underbara lördag!

Tänk vad man uppskattar helgerna mera då man har fullt upp hela veckorna med jobb eller ja för min del praktik då. Fast de är ju jobb det med. Men roligt är det, lärorikt och en ny erfarenhet. Har aldrig varit inom handel förut så det är roligt att få prova på. Sitta i kassan är nog det som har varit den största utmaningen :) Men ack så kul de är.

Idag var det skönt med en sovmorgon, behövligt kände jag. Åt en lyxig lördagsfrukost framför nyhetsmorgon innan jag och Freja begav oss ut på en promenad i det behagliga vädret. Sen var det dags att ta tag i tvätten. Var även en sväng till Monica där pappa håller på och tapetserar om för fullt och wow vilken läcker fondtapet hon valt. Kommer bli jättefint. Sen var jag och pappa iväg och tände ljus på mormor och morfars grav och så vid minneslunden där farmor är. Tände även fler ljus vid mammas grav. Åh så fint det var på kyrkogården nu med alla ljus, otroligt vackert.

Nu myser jag i soffan med ett glas vin, lite ostkrokar. Har tänd en massa ljus och väntar nu på att körslaget ska börja, sen blir det en film. Lördagsmys helt enkelt!

Hoppas ni alla får en riktigt trevlig fortsättning på lördagskvällen.



Bjuder på en bild från min lägenhet.



Kommentarer
Lotta

Åhhh nemen vilken snygg soffa du har!! Vart har du köpt den? :) Skitsnygg! Ja när man har fullt upp på veckodagarna är helgen något speciellt verkligen :) En härlig känsla när det är fredag och man har hela helgen framför sig! kliva upp utvilad, titta på nyhetsmorgon, ta långpromenader och åhhh vad man uppskattar och njuter då.. mmmmmm :) Åhhh nu är det snart bara en dag till du kommer hit :) Har mobilen lättillgänglig hela onsdagen!

2009-11-03 @ 00:11:53
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0