3 år idag

Då var det måndag igen och åter en ny vecka i september månad. Ute skiner solen från en nästan klarblå himmel, härligt väder. Men en annan är dunderförkyld, så jag får inte njuta så mycket av det fina vädret. Går korta promenader med Freja bara, nu är det vila som gäller så man blir frisk snart. Hatar att vara förkyld.

Bröllopsfesten i lördags var jätterolig med god mat och trevligt sällskap. Det var ett bra tag sedan man skrattade så mycket som jag gjorde då. Tack Lotta och Lars för en trevlig och rolig fest.

Åter till min rubrik då, för idag fyller nämligen min lilla tax gumma Freja 3 år :) Klart man måste fira hennes födelsedag! Fick ett stort tuggben av mig alldeles nyss, och ni kan ju gissa om hon blev glad :) De där kommer nog att bli hennes aktivitet för dagen, att ligga på mattan och bita på sitt älskade tuggben.

Nu ska jag ta och dammsuga av här hemma, och sen krypa ner i soffan och läsa nya "Topp Hälsa" käka ipren, halstabletter, snyta mig så näsan blir röd och dricka te... host, snörvel, host, host...

Ha en bra vecka allesammans och hoppas ni håller er friska!




Kommentarer
Anna U

Hej Maria! Tråkigt att vara förkyld. Bara att bita ihop, du blir nog frisk snart ska du se!



Krama Freja på födelsedagen! Kram Anna

2009-09-07 @ 11:38:28
Lotta

Usch hoppas du kryar på dig så du får njuta av det fina vädret ni verkar ha tur av att ha idag :) Här är det mulet och småskurar. Blä! haha. GRATTIS Freja!! Hoppas din födelsedag är bra, snäll matte du har som du fick ett STORT tuggben av hihi.



Hoppas ni får en trevlig dag. Nu blire en promenad här och sedan pluggande :)

2009-09-07 @ 12:39:28
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
Jenny

Grattis Freja gumman! Terry hälsar massor av pussar ;) Krya på dig! Kram kram

2009-09-07 @ 14:14:07
URL: http://strombergjenny.blogspot.com
Lotta

Såg din kommentar nu och Ebba trivs och tar det jättebra :) Intressant med alla nya dofter. Gucci börjar också komma in bättre och bättre. Hon är mer tillbakadragen och blyg men är också väldigt intresserad av alla nya dofter på promenaderna hehe. Ebba bryr sig inte nå av att åka hiss, jätteduktig! Hur trivs ni i lägenheten nu efter dryga två veckor? Har Freja förtsått att ni bor där nu? Hoppas ni har en jättebra dag :)

2009-09-07 @ 15:00:58
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0