Är sommaren förbi nu?

Tänkte på det imorse då jag och Freja tog våran morgonpromenad, är sommaren förbi nu och det är hösten som står och knackar på dörren? Luften var frisk och lite kall och löven blir allt fler på marken med sin gula färg. Idag har solen varit framme, och värmt sådär lagomt. Nästan så att man kunde ana att lite av sommarvärmen kämpar sig kvar. Men ska jag vara ärlig så ser jag framemot hösten, tycker den har sin charm. Det blir så vackert ute, träden med alla sina färger, få ta en långpromenad och andas in det klara och friska luften och bara njuta. Man behöver inte känna sig dum om man stannar inne, mörka kvällar med mys inomhus, massor av tända ljus, eller kura ihop sig under filten med en bra bok och en kopp te/kaffe. Det är hösten de. Underbart!

Idag har jag även varit och tränat på rehab och det går jättebra. Märker redan av resultat! Sen bjöd pappa på god mat, fisk och potatis med pepparrots sås. Var hemma igen vid 16 tiden. Nu ikväll tog jag och Freja en långpromenad och nu sitter jag här och med datan i knä och bara myser. Ute har det dragit in mörka moln, kanske det väntas lite regn. Blir en kväll med tv och tända ljus.

Tänkte även att jag skulle visa några bilder från sommaren 2009 som nu är förbi. Klicka på bilderna för att se dom i större format.















Kommentarer
emma

hej gumman

hur är det med dig o freja

kram emma o abby

2009-09-04 @ 01:09:56
URL: http://enlitentax.blogg.se/
Foto i norr - Marie

Fina bilder gillar den med taxen den var fin. :)

2009-09-13 @ 09:43:29
URL: http://fotoinorr.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0