Godmorgon underbara helg!

Fredag och helg. Vaknade utvilad vid 7 tiden men låg kvar ett tag under det varma täcket innan Freja tyckte att nu är det dags att stiga upp och gå ut. Tog en promenad med henne, uppfriskande sådär på morgonen. Man blir ännu piggare. Vi möttes av mulet väder, lagom temperatur och frisk luft. Nu är det snart dags för lite frukost sedan ska jag dammsuga och torka golven. Dammade och så tidigare under veckan. Senare idag följer jag med Lotta och hennes familj till Bollnäs en sväng och handlar lite, bla en dop present till lilla Viola som döps nästa lördag. Men vad ska man köpa? Något förslag? Ikväll får det bli en lugn och mysig fredagkväll med tacos, idol och film.

Morgondagen har jag inget inplanerat, härligt det med. Få se vad dagen har att erbjuda. Söndag ialf är det dags att sätta sig på bussen och åka ner till Stockholm och Jonte och Malin, för att hjälpa till med flytten till deras nya hus. Ska bli så kul att äntligen få se det! Kommer vara där tills tisdagkväll. Längtar!

Ha en toppenmysig helg nu allesammans ♥




Kommentarer
Lotta

Just ja, tänk vad fort tiden går. Om vi inte höres tidigare så får jag önska dig en trevlig resa och vistelse i Stockholm, vår härliga huvudstad :) Hoppas ni får en riktigt trevlig helg!



Imorgon åker vi till Ödeborg för helgen. Så jag passar på att önska er en riktigt trevlig helg och början på nästa vecka!



Kram från oss i Trollhättan :)

2009-09-18 @ 17:23:17
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
Lotta

Nu skall du veta hur nyfiken jag är att få läsa bloggen från din helg i Stockholm!! :)

2009-09-22 @ 16:17:08
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
Foto i Norr - Marie

Hejsan! I går snöade det hos mig faktiskt hela dagen och bilden i dag är tagen i morse när jag var en snabbis ute. I dag skiner solen och snön gnistrar såå fint ute just nu men jag kommer inte ut pga av vab här hemma. Hoppas du får en fin dag du med, ha det gott :)

2009-10-08 @ 12:20:46
URL: http://fotoinorr.blogg.se/
Foto i Norr - Marie

PS! Gillar denna bild jätte fin är den tagen med sigman?

2009-10-08 @ 12:21:21
URL: http://fotoinorr.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0