Måndag i Hälsingland

Jaha då var det måndag igen då, helgerna går verkligen för fort ibland. Man önskar att man ibland kunde få lägga till några extra dagar på helgen. Idag är det även soligt och fint. Tog en långpromenad med Freja tidigare idag, skogspromenad. Det var uppfriskande och härligt, så rofyllt och tyst i skogen. Då vi kom tillbaks satt vi ute i solen ett tag och njöt. Man måste ta vara på alla soltimmar som finns nu, innan vintern kommer :) Och förkylningen är envist kvar, fast är på bättringsvägen tack och lov. Tycker jag snorat tillräckligt nu!

Nu håller jag på och bakar lite kanelbullar, dom står på jäsning nu och ska snart åka in i ugn. Får bli en nybakt bulle och kaffe sen. Gott! Och som ni kanske ser så har jag gjort om min header, lite mera höstig. Här har inte träden blivit sådär vackra ännu, så jag tog ett kort från förra hösten istl. Kommer bli en ny header senare då man får gå ut och fota lite höstbilder detta året.

Ha en bra måndag och vecka allihop! Kram på er ♥


Kommentarer
Lotta

Fy vad höstfint du gjort i bloggen :) Åh jättemysig blogg! Vad har ni för er i härliga hälsingland? Låter som ni haft en rolig helg hihi :D Vad kul med singstar och guitarhero!! haha!



2009-09-15 @ 17:11:33
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
Lotta

Låter som ni haft en bra tisdag hihi. Kul! Haha det blev inte så mycket av det där tror jag. Blir nog bara kyckling med currysås och ris och sallad men snälla, säg att du har ett gott recept på någon kycklinggryta eller nå liknande? :)



Åhhh vad spännande! Vad sökte du? All lycka till nu Maria :)

2009-09-16 @ 08:51:37
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0