Söndagsmys!

Då var det söndag igen och även denna helg är förbi. Har varit en rolig helg. I fredags var Lotta hit en sväng på kvällen, vi beställde pizza och drack ett glas rödvin, tittade på en massa gamla kort och Idol. Igår var det dags för utgång. Jag och Lotta förfestade hemma hos dom, där vi sjöng singstar och spelade guitar hero, där jag var sämst, haha! Men roligt hade vi ialf. Var hemma vid 2 tiden, stupade i säng på engång, så trött.

Idag har jag inte gjort så mycket, vaknade vid 8:30. Åt frukost framför nyhetsmorgon (söndagsmys hos mig det) sen tog jag en promenad i det fina och härliga höstväder vi haft idag. Nu ska jag ta och gå ut med Freja och sedan mysa ner mig i soffan och se på ensam mamma söker och sedan filmen på tv4. Hoppas ni alla haft en bra helg!



Kommentarer
Jenny

Haha någon ska komma sist oxå =) Men vad kul att ni hade kul =) Javisst var det riktigt härligt höst väder igår!! Kram

2009-09-14 @ 08:52:24
URL: http://strombergjenny.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0