Fredagsmys

Oj vad denna dag bara svischade förbi. Redan kväller och dags att placera sig i soffan för fredagsmys, härligt. Har nyss kommit in efter en kort kvällspromenix med Freja, som nu ligger här vid mina fötter och tuggar nöjt på sitt tuggben, och jag är alldeles för mätt efter kvällens middag som blev kycklingwok med äggnudlar och en kall cider, så gott.

Imorse då man vaknade strax efter kl 8 möttes man av solsken från en klarblå himmel, en bra start på denna fredag och helg. Eftere frukost tog jag och Freja en skogspromenad, underbart. Fåglarna kvittrade och solens strålar värmde. Äntligen vår! Så man längtat. Men nu börjar man ju att längta mer och mer till sommaren, mer grönska, sol och värme, ljumma sommarkvällar.... Mysigt!

Nu ska jag kika på talang 2010 och dricka en kopp kaffe, sen blir det film. Hyrde filmen 2012 idag. Hoppas den är bra.

Ha en mysig fredagskväll allihop. Kram på er.


Kommentarer
Lotta

Haha det var inte någon "afterwork" som det kallades i citykortet på scandic. tydligen finns det bara på hösten, så jag och Simon gick till en restaurang och pizzeria lite längre ner på samma gata så det blev det istället. himmlekst gott :)



Ja, efter det tog den fart så hoppas det kan hjälpa dina orkidéer :)



Okej hoppas ni hittar någon skjuts och att ni får en supertrevlig utekväll hihi!



Tack detsamma vännen :)

Kra, kram

2010-04-23 @ 23:23:04
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0