Lördagsmys i Hälsingland

Då var det lördagkväll och dags för mys. Ja de är både fredagsmys och lördagsmys :-) Idag vaknade man vid 9 tiden efter en skön och behövlig sovmorgon, har  kännt mej trött och stressad hela veckan, så det var skönt att få sova ut och vakna upp pigg och glad. Tog en 20 min morgonpromenad med Freja innan frukosten, som sen intogs framför nyhetsmorgon.

Eftersom vädret inte varit det bästa idag, med kraftig blåst, solen har tittat fram då och då men tyvärr har man inte känt värmen av den på grund av blåsten, så var det ett perfekt väder att vara inomhus och plugga på. Har skrivit klart en utav fördjupnings uppgifterna om magsjukdom, jag valde magsår. Känns så bra att man nu bara har 2 st till fördjupnings uppgifter kvar att lämna in på denna kurs. Tycker inte om att ligga efter i skolan, utan gör undan allt på engång istl. Kalla mig pluggis, men så är det :-)

Nu sitter jag här i soffan, har tänt lite ljus och kikar på körslaget. Efter det är det dags för film. Hyrde babymama på ICA tidigare ikväll då jag var iväg och handlade till lasangen. Lördagsmys här hos mig i Hälsingland. Hoppas ni alla haft en bra lördag och ha en fortsatt mysig kväll. Kram på er ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0