One more slice



 Besökte cdon.se idag och hittade denna bok, som man kan boka, så nu har nu bokat denna bok. Ser framemot då den kommer på posten, så man får prova på lite nya spännade och goda recept.


Söndag
och denna helgen är snart förbi. Har fått en del gjort denna helgen ialf, skönt. Idag vaknade man kl 6:15 av att Freja var väldigt kissnödig och måsta ut, så det var bara att traska upp ur den sköna och varma sängen och gå ut. Men när vi väl kom ut så kändes det bättre, möttes av fågelkvitter och sol, en lite kylig vårmorgon. Efter detta kunde jag inte somna om, så jag la mig och läste en stund innan magen sa ifrån och det var dags och stiga upp igen och få i sig frukost, som smakade gudomligt gott. Efter frukosten drack jag en kopp kaffe och kikade på nyhetsmorgon.

Sen har det varit full fart hela söndagen, jag har tvättat sängkläder, täcke, kuddfodral och lite kläder, varit på en långpromenad med Freja, pluggat lite, varit och handlat, bakat tekakor. Nu har jag landat här i soffan och ska kika på kalla fakta och sen wallander filmen innan det är dags att krypa ner i sängen och sova sött så man är pigg inför en ny spännande och rolig skolvecka!



Kommentarer
Lotta

Hej Maria!



nu har jag inte varit vid någon dator sedan i onsdags och det var så roligt att sätta på den nu ikväll när vi kom tillbaks till trollhättan och klicka in på din blogg och läsa inläggen :)



Hihi blir SÅ GLAD när det går så bra för dig och det bara sprudlar om dig och att du trivs så bra. Du gör en annan superglad :D Hehe. Gud vad du är duktig måste jag säga. Kämpar och pluggar till och med på helgerna. Mums med tekakor! :) Köpte hem jäst och mjöl idag så i veckan ska jag allt se till att baka lite bröd!



Hoppas ni får en alldeles jättemysig söndagkväll :) Här vankas det film om en liten stund.



Kram kram vännen :)

2010-04-18 @ 20:05:02
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
Lotta

Såg din kommentar nyss :) Javisst ska du få se hur det blev med gardinerna när jag sytt och fått upp dem hihi :)



Va har du? Åhhhh vad roligt, vilka snygga skor och vilket bra pris! Ser ju exakt likadana ut förutom att priset var himla mycket bättre :)



Åh gör du? Vad rörd jag blir. Saknar er så väldigt också! ska se om jag inte kan ta mig till Hälsingland mot sommmaren/ i sommar om jag är ledig något :) När är persmässan?



Hoppas allt är fin fint!

Kram på er

2010-04-18 @ 20:15:29
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
Lotta

Ja jättehärligt att få jobba lite extra :)



Ja tänk om vi hade bott nära varandra nu och kunnat plugga ihop. Vad kul det hade varit! Men vi måste se till att ses i sommar :) Tomt utan dig. Hihi go du är Maria :)



Okej det ska jag skriva upp på en gång. Skulle vara roligt att kunna komma dit. Hoppas både du och jag är lediga då :) Ja skulle vara jätteroligt att gå dit tillsammans hehe!



Åhh det skulle vara jätteroligt om du vill komma ner om du är ledig något och har tid :) Jag kommer "flytta" hem till mina föräldrar i sommar men lägenheten står ju tom så det är bara till att åka dit om du vill komma hälsa på :)



hoppas du och Freja haft en bra tisdag. Har det varit hemmastudiedag idag?



Kram, kram på er :)

Och tack föresten för klädkommentaren! hihi.

2010-04-19 @ 19:16:12
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
Lotta

Åhå just det ja, trodde det var tisdag idag för en stund hahahaha.. Låter intressant :)



Js det läre vi göra, språka i telefon alltså :) Imorn kanske?



Ha en trevlig kväll Maria :)

Kra, kram

2010-04-19 @ 19:34:53
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0