Solsken och vårtecken!

Idag har varit en helt underbar dag, strålande solsken och härliga plusgrader. Tog en långpromenad med Freja efter frukosten. Västen fick åka på denna promenad och en tunn tröja under, ett vårtecken. Efter promenaden satte vi oss mot husväggen och njöt av solens varma strålar. Läste tidningen Hälsa och drack en kop kaffe, medans Freja strosade runt och nosade, tillsist la hon sig nedanför mig och även hon njöt av solens varma strålar. Fick även se ett väldigt säkert vårtecken och det var 2 st fjärilar. Var så mysigt att sitta där mot husväggen och höra fåglarna kvittra, tankarna vandrade iväg till sommaren där ett tag, men dit känns det som det är för långt bort, får njuta av den underbara våren först som tycks vara på väg!

Unnade mig även en ny blomma och blomkruka i zink idag, det blev en rosenperlagon. Som nu står på köksbordet. Nu ska jag ta och mysa med Freja i soffan och kika på förkväll.




Kommentarer
Lotta

Åhhhh vilka vårtecken, och ni verkar haft en riktigt fin dag ute i det strålande vädret :) När du skriver får jag minnen av när vi satt där, underbart! hihi.



Hoppas ni får en fortsatt trevlig onsdag!

Själv har jag åkt på något blääää virus.



Kram, kram fina vän :)



2010-04-07 @ 14:38:08
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0