Tisdag och självstudiedag

Idag är det tisdag och för våran del självstudiedag. Vaknade strax efter kl 7 denna tisdagsmorgon till solsken. Tog en morgonpromenad med Freja innan frukosten, sen kom pappa och hämtade henne så hon fick följa med han och hundarna till stugan en natt. Men saknar henne redan, tomt här hemma. Jag har även hunnit med och dammsugit, duschat och uträttat lite småärenden. Ska nu sätta mig och plugga, ska skriva klart infektions sjukdomen och sen läsa på till förhöret vi har nu på torsdag om andningsorganen. Ja de är mycket pluggande nu, men det är så kul och intressant och det gör pluggandet mycket mycket mera roligt!

Hoppas ni alla har en bra tisdag. Kram på er.


Såhär ser det ut hos mig idag. Plugga, plugga!



Kommentarer
Lotta

Heja dig som pluggar så bra! :) kul att du tycker det är så intressant, det gör det hela mycket roligare och motivationen finns där.



Jag vill också kunna vakna så tidigt pigg och utvilad :) kan ju sova hur länge som helst.. Mysigt att vara uppe tidigt på morgonen och ta det lungt och äta låååång frukost.



Hoppas det går bra med pluggandet :)

2010-04-20 @ 14:11:34
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
Lotta

Som nästan alltid såg jag din kommentar nu haha. Vad roligt att det går så bra, tror också det kommer gå jättebra på torsdag för dig på förhöret om det gick jättebra sist :) Hihi och lycka till!



Åh har du skrivit om magsår, du får berätta lite om det.



Ja jag trivs jättebra, hur kul som helst att plugga tycker jag :) Jag tycker det går bättre än väntat, men visst är det tufft och vissa kurser är kvivigare än andra, men intressant det är det och det är jätteroligt att man tycker det! Har hittils inte blivit underkänd i något och det känns huuur bra som helst :)



Ha en fortsatt trevlig hemmastudiedag! ska se till att få pluggat jag med idag.

2010-04-20 @ 14:16:01
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
Lotta

haha du hade det va! det förstår jag, ingen dag att komma ihåg :P Ja det snöade bara i någon minut eller två haha, hamnade inte ens på marken. Ja nu är det sol men de mörka molnen finns runt omkring haha..



Åh era grisar, vad härligt :-D

2010-04-20 @ 19:12:47
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0