♥ GOD JUL ♥

Godmorgon! Denna julaftonsmorgon vaknade man kl 8 upp till ett väldigt kallt Hälsingland, just nu är det -24,8 grader. Sitter just nu under täcket i soffan och kikar på nyhetsmorgon, har alldeles nyss ätit en god frukost och ska snart koka en kopp kaffe och även gå ut med Freja så hon får göra sina behov, men kikar jag på henne så är hon inte alls sugen på att gå ut i denna kyla, då hon nu ligger och myser under sin filt. Och såhär lagomt till julafton har det även slagit ut två stycken till fina blommor på min vita amaryllis, nu blommar den så fint med 4 stycken vackra blommor i mitt vardagrsrums fönster.

Senare idag vid ett tiden åker vi till vårat julfirande med familjen hos min äldsta bror med familj. Först ett besök på mammas grav för att tända ljus och önska en god jul. Är så tomt utan dig älskade mamma. Du är så saknad! Blir extra jobbigt sånna här högtider. Älskar dig ♥

Nu vill jag önska er en riktigt GOD JUL. Mys med familjen hela dagen lång, ät god mat och ha det bra och njut!
Stor julkram till er alla.





Kommentarer
Lotta

Hej Maria! låter som om du haft en riktigt mysig jul, men brrr vad kallt. I Ödeborg är det också -25 just nu och min bil har nog gått lite sönder då det varit så kallt haha. Vi ska ut och undersöka detta nu. Mellandagsrean startar ju idag :)



Nu längtar jag efter ett inlägg av vad du fick. Jag kommer nog dock inte blogga något förrän jag kommer till Trollhättan igen.



Hoppas ni får en jättebra fortsatt jul och mellandagar! Vad har du för planer till nyår?



Kram goa goa vän!

2010-12-26 @ 09:54:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0