Onödigt kallt

Godkväll allesammans! Här i Hälsingland är det kyligt, är just nu -21 grader. Onödigt kallt enligt mig. Jag tycker verkligen om vintern, men det behöver inte vara så himla kallt. Det räcker gott och väl med -8 till -10 grader. Har varit en envis kyla nu i flera dagar, så man börjar bli rätt less. Sånna här dagar önskade man att man hade en kamin att mysa framför, då vore mysfaktorn på högsta nivå!

Idag var det sista dagen på etik och livsgfrågor, känns väldigt bra med tanke på att kursen var rätt jobbigt och inte alls så intressant som dom andra kurser vi haft, men ett stort plus är ialf att jag fick VG på en inlämningsuppgift och MVG på den andra inlämningsuppgiften, stolt! Nästa vecka på tisdag, drar den sista kursen för denna termin igång och det är psykologi A, som vi kommer att läsa i 2 veckor bara och eftersom vi bara går tre dagar i veckan i skolan, så blir det sammanlagt bara 6 dagar på denna kurs, känns för kort. Och så var det 3 st inlämnings uppgifter dessutom, känner lite små panik faktiskt men men det ska väl gå bra! Får sätta igång och börja skriva på den första inlämningsuppgiften i helgen, lika bra det så man kommer igång.

Efter skolan idag, så var jag och Anna och tränade på Rehab, min hals känns bättre så jag tyckte det var okej att träna. Nu sitter jag i soffan, har tänt ljus och ska snart värma en kopp med varm choklad och dra på mig varma raggsockor. Får bli en myskväll framför tv:n, tänker då inte sticka ut näsan nå mer i dag i denna förbannade kyla! Tur Freja tycker detsamma, att vi är överens där :-)

Ha en fortsatt trevlig kväll. Kram på er.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0