I behov att ett skrivbord

Nu då man börjat plugga känner jag att jag skulle vilja ha en mysig skrivbords hörna. Har ju en bärbar dator och nu blir det att man sitter vid köksbordet då man ska plugga eller i soffan, men det skulle vara så bra att ha ett snyggt skrivbord där man kan sitta och plugga och ha sina böcker osv. Kikade in på jysk och hittade 3 st fina skrivbord men kan inte bestämma mig för vilket jag ska ha, eller om jag ska åka på loppis och fynda ett gammalt fint skrivbord. Tycker det är fint med gamla skrivbord. Vad tycker ni?! Gammalt eller nytt?!






Vilka av dessa är finast??  Bilder lånade från jysk.se



Kommentarer
Lotta

Ja eller hur, det känns bra att ha sitt "egna" lilla pluggställe och ha allt samlat där. Jättefins skrivbord ju!! :) Hm, jag är mer för nytt men du har lärt mig att gammalt är charmigt så varför inte! Du är ju grym på att måla m.m.



Hade ni roligt igår?

Hoppas ni får en härlig söndag med promenad :) Är det minusgrader i Edsbyn än? Här är det töväder och blött nu.. Bläääääääää! Alla snövallar är kvar men smälter mer och mer så det blir massa vattensamlingar.



trevlig söndag :) Kraaaaam

2010-02-28 @ 10:46:54
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
emma

tack för kommentaren gumman

2010-03-01 @ 23:32:47
URL: http://enlitentax.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0