Lista

1. VAD HETER DU?
Karin Maria.

2. VAD HAR DU FÖR KLÄDER PÅ DIG NU?
Jeans leggings, vit tröja och raggsockor, fryser.

3.VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
Ingen musik just nu, utan har tv:n på. Tittar på halvåtta hos mig.

4.VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?
Lagade mat hemmagjord pytt i panna, tog en promenad med Freja, duschade och tittade sen på halvåtta hos mig och familjen annorlunda. La mig vid 21:30 för att läsa, flickan som lekte med elden av Stieg Larsson.

5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
Risgrynsgröt och en hårdsmörgås.

6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
Klart och -20.

7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
Min vän Lotta.

8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
Ja helheten, ögonen och snygga, lagomt musklade överarmar är ju bara för sexigt :-)

10. HUR MÅR DU IDAG?
Mår bara bra, lite småtrött bara. Somnade alldeles för sent igår, kunde inte slita mig från boken fast jag visste att jag skulle upp tidigt.

11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
Har väl ingen direkt favorit med dricker kaffe, te, ramlösa med nån god smak, vatten, mjölk.

12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK
Strawberry daiquiri.

13. FAVORIT TV-PROGRAM?
Lets dance, Idol, Bonde söker fru, Ensam mamma söker, Melodifestivalen, I en annan del av Köping, Halvåtta hos mig.

14. HÅRFÄRG?
Mörkbrunt och just nu lite slingor i.

15. ÖGONFÄRG?
Blåa.

16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
Solnedgång.

17. SYSKON?
Ja tre st äldre bröder.

18. FAVORITMÅNAD?
Sommarmånaderna och december runt jultid.

19. SENASTE FILMEN DU SÅG?
Wallander Innan Frosten på tv:n i söndags.

21. FAVORITDAG PÅ VECKAN?
Fredag och lördag.

22. FAVORITHOBBY ?
Fotografera och inredning.

23. FAVORITLÅT(AR)?
Finns för många bra så de blir svårt att välja men min absoluta favoritlåt är Fields Of Gold med Sting.

24. SOMMAR ELLER VINTER?
Sommar.

25. KRAMAR ELLER KYSSAR?
Båda såklart, mysigt :-)

26. HUR BOR DU?
I en mysig lägenhet.

27: VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?
Läser mycket böcker, har alltid en bok att läsa. Just nu är jag inne i en deckarperiod, men annars läser jag verklighetsbaserat.

28. FAVORITSPEL?
Frågesport spel.

29. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGA?
Haha nej.

30. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
Nej.

31. ÄR DU ROMANTISK?
Ja de är jag nog :-)

32. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
Ja, det är jag.

33. VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
Ta en morgonpromenad med Freja, sen göra mig iordning för att åka till skolan och ha första datalektionen. Börjar ju inte förräns på måndag 8 feb. Men eftersom jag måsta läsa datakursen för att få poängen för csn, så ska jag iväg på första lektionen imorgon. Då jag kommer hem vid 17:45 blir det att laga mat, ta en dusch och sen ha en mysig kväll i soffan med tv.

34. VAD ÄR KLOCKAN JUST NU?
19:45.

Nu ska jag koka mig en kopp med skogsbärste och mysa ner mig under filten i soffan och titta på halv åtta hos mig och sedan bygglov. Sen får det bli sängen och läsa en stund innan man ska sova.


Kommentarer
Kalasgott

Men vilken mysig blogg du har här!!

2010-02-02 @ 23:20:45
URL: http://kalasgott.blogg.se/
Lotta

Vad kul det var att läsa listan :) Hehe!



Så du får läsa datakursen iallafall. Hur gick dagen idag?



Hoppas ni får en mysig kväll :)

Kraaaam från oss i Trollhättan!

2010-02-03 @ 19:19:00
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0