Myslördag med melodifestivalen

Godkväll! Här är det ett snöigt och kallt Hälsingland, vaknade imorse efter ännu en sovmorgon till -12 grader och blåsväder, så snön yr från taken. Inte alls något trevligt väder, passade alldeles utmärkt att mysa inomhus idag, vilket jag gjort hela dagen, förutom dom korta promenader jag tagit med Freja, som uppskattar att vara inomhus lika mycket som jag idag. Tog en lång lördagsfrukost med en tidning som sällskap, sedan blev det en kopp kaffe i soffan medans jag kikade på reprisen av let`s dance. Missade det igår, då jag kollade på hela bandymatchen istl, var ju så spännande att jag inte kunde knäppa över för att se let`s dance. Sen har jag skrivit klart arbetsfrågorna som ska vara inlämnade på måndag. Har även tagit en lång dusch, la även en ansiktsmask och peelade kroppen, lördagslyx.

Nu sitter jag här i soffan med datan i knä och en massa värmeljus som sprider ett mysigt sken. Ska snart duka fram ostbricka och ett glas rött som det ska mumsas på till melodifestivalen ikväll. Det är dags för lördagmys här hos oss ♥

Ha en fortsatt trevlig och mysig lördag allihop! Kram på er.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0