Fotopromenad

Imorse var det som vanligt kallt, -19,8 visade graderna. Tog den obligatoriska morgonrundan med Freja så hon fick göra sina behov, sen blev det frukost framför nyhetsmorgon, något som också börjar bli lite som en vana :-) Mysigt att sitta där i soffan och ha de som sällskap på morgonen. Vid lunchtid hade graderna sjunkit en aning så jag och Freja tog en längre promenad, där även kameran fick följa.






Freja hade bäddat ner sig själv i korgen ikväll, tyckte det såg så himla gulligt ut att jag måsta föreviga det med ett foto. Hundar är bara för underbara!





Kommentarer
Lotta

Ja äntligen säger jag. Nu är årskortet införskaffat så nu måste jag träna hihi. Känns otroligt skönt att äntligen ha fixat det så man kan gå dit när man vill. Nära och bra också. Ja det är en otrolig känsla när man väl tagit steget från soffan och till träningslokalen, underbart!!



Ja men vad härligt :) Skönt att herr förkylning börjar flytta sig ur din kropp nu så du också kan komma igång igen.



Vilka otroligt fina vinterbilder du tog igår på promenaden! :) Det är kort som skulle passa bra på väggen för de är så fina!



Ja just det ja, hoppas du kan få laga till den och att den nu håller! Ja jag vill också lära mug sticka och virka mer! Kan bara räta och aviga maskor. Vill också lära mig att sticka vantar, sockar och olika mönster osv. Vi får gå en kurs maria :) Ja det förstår jag verkligen att du gör. Du skall veta hur stark jag tycker du är som har kunnat leva vidare efter din mammas bortgång. Jag kan inte tänka den tanken ens att förlora någon av mina föräldrar.. Tur du känner av henne och att hon finns med dig :) De kommer aldrig att försvinna!



Hahaha! Hoppas du kommer in snart. Det skulle vara så roligt. Hoppas du har kul i Bollnäs :)



Haha min kommentar blev inte mycket kortare den.. :P Träningen var föresten superskön! Måste lära mig att koordinera bara..haha! Är superdålig på dans och rörelser.. Men idag blir det poweryoga, skönt en fredageftermiddag :)

2010-01-15 @ 12:03:50
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
emma

nu har jag lagt upp lite bilder på abby när hon e på sjukgymnastik.kommentera gärna.

har även en tävling

http://enlitentax.blogg.se/2010/february/tavling-for-er-med-hund.html

2010-02-01 @ 20:49:43
URL: http://enlitentax.blogg.se/
emma

gud vad söt freja är <3

2010-02-04 @ 23:28:26
URL: http://enlitentax.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0