Tjugohundratio års kalender

I fredags då jag var och shoppade så köpte jag mig en kalender att skriva ner saker i. Just nu är det många tomma blad, ett helt år att fylla med massor av roliga och viktiga saker. Än sålänge står det bara några inplanerade händelser. Men det kommer bli fler :)

Idag är det snöväder här och -2,5 grader. Jag och Freja tog en promenad tidigare medans jag väntade på att dom två första maskinerna med tvätt skulle bli klara. Tvätta är ett tråkigt måste, ialf då man måste springa fram och tillbaks till en tvättstuga. Är ju så mycke roligare om man har egen tvättmaskin. Läre kila ner och ta ur torktumlaren nu och sen ska jag unna mig dagens första kopp kaffe, som jag längtas efter!




Kommentarer
Lotta

Vilken fin kalender! och den ser så vårig och ljus ut. Det får mig att längta dit nu!! :)

2010-01-19 @ 14:33:26
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
Lotta

Såg din kommentar nu :) Taaaack att du tar dig tid och piffar upp min blogg då och då!! hihi. Skall fundera ut och leta upp bilder :) Taaack Maria! Hör av mig när jag bestämt bilder. haha. hmmm

2010-01-19 @ 14:35:21
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0