Lata sommardagar vid stugan

Oj vad tiden går fort. Hann inte med att blogga igår, tänkte jag skulle gjort det innan jobbet igårkväll men det blev liksom ingen tid över. Satt ute i solen och läste innan jag begav mig till jobbet. Och sommarvärmen är kvar fortfarande, denna sommarhetta. Är verkligen glad att sommaren är här, men det är olidigt att jobba för det är så hemskt äckligt varmt inne på jobbet. Duschen efter dagens jobbpass var extra efterlängtad. Nu ska jag bara ta det lungt resten av kvällen. Men imorse vaknade man vid 5 tiden av att regnet öste ner utanför mitt öppna fönster och det åskade, var rätt mysigt!

Helgen i stugan, var så härlig. Riktig avkoppling som jag behövde, laddat batterierna för denna jobbvecka, då man endast är ledig onsdag. Har solat och badat, grillat gott, läst, tagit en promenad med Freja och fotat en hel del. Blev även en liten tur med bilen på lördagskvällen. Tänkte jag skulle bjuda på några bilder från mina lata sommardagar vid stugan.

Hoppas ni alla haft en riktigt fin och mysig helg och ha en fortsatt trevlig vecka. Kram på er.










Pappa har spikat upp ett älghorn på uthusets yttervägg och där har en fågel byggt bo. Nu finns där 4 st små söta fågelungar.











Kommentarer
sofie

Vilka vackra bilder du bjuder på! Du är en duktig fotograf :)



Hyllan som teerna står på kommer från mitt ex's föräldrar. Vi fick den hyllan av dom när vi flyttade till lägenheten. Jag tror att den ursprungligen kommer från Ikea men är ganska säker på att den har utgått, tyvärr! Det är synd med tanke på att den är väldigt behändig och lagom stor. En riktig nyttohylla!



Ha en härlig kväll! :)

Kram, Sofie

2010-07-13 @ 21:48:37
URL: http://syssla.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0