4 år idag

Idag är det 4 år sedan min älskade mamma gick bort. Kl 10:50 somnade hon in, denna dag för 4 år sedan. Saknar dig så otroligt mycket varje dag. Denna dumma cancer sjukdom, varför ska sånna fina människor drabbas?! Har varit extra jobbigt idag, då alla minnen om denna dag kommer tillbaks, många tårar har letat sig nerför mina kinder idag.

Du var en sådan fin människa och omtänksam, ville alla väl. Du fanns alltid där och tröstade och stöttade med dina kloka ord. Bara din närhet fick mig att bli lugn. Du var min allra bästa vän och världens bästa mamma! Önskar att du vore här hos oss, i livet. Men jag tvivlar inte en sekund att du är med oss endå, tittar till oss och ser till att vi har det bra och mår bra.

Är så tacksam för alla fina minnen jag har av dig mamma, allt vi fick uppleva tillsammans. Alla skratt vi delat och alla fina stunder vi fick. Dessa fina minnen kommer leva med mig, i mitt hjärta för alltid. När allt känns jobbigt och tungt tänker jag på allt detta och de får mig att le. Känns nästan som du är där då och tröstar. Nu ska jag tända ett ljus för dig.


Detta kort är mitt favorit kort på mamma och mig. Är taget då jag var omkring 5-6 år. Tycker det är så vackert. Älskade mamma, du kommer alltid att ha den största platsen i mitt hjärta. Älskar dig så ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0