Snart så...

Onsdag och snart väntas midsommarhelg och 3 dagars ledighet för min del, ska bli så skönt efter 5 dagars intensivt arbete. Men jag trivs på jobbet, fast nu känner jag att det ska bli så härligt att få vara i stugan 3 dagar och fira midsommar med hela familjen. Koppla av och bara ha det bra.  

Igår var det kanonväder, med sol och värme. Fick njuta av fin vädret då man kom hem från jobbet vid 14:30 tiden. Tog en promenad med Freja i skogen, så mysigt. Idag vaknade man upp till ett gråmulet Hälsingland och 17 grader varmt. Sitter här och dricker en kopp kaffe, ska strax bege mig ut och göra lite små ärenden och sen är det dags för jobb igen mellan 14:30-21:45.

Jo, förresten fick ju slutbetyget på posten nu för dom kurser vi läst denna första termin. Och i vård & omsorgsarbete kursen fick jag MVG och i medicinsk grundkurs fick jag VG, stolt :-)

Ha en bra onsdag allihop. Kram på er.

Uppdatering: nu skiner solen ute :-)



Denna blomma köpte jag på blomsteraffärn förra veckan då jag var och handlade blommor till min lilla uteplats. Fick sin plats på den vita skänken i tvrummet. Nån som vet vad dom heter? Tycker dom är så fina.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0