Äntligen på benen igen!

Då var onsdagen här och ännu en solig morgon och ett till stort plus är att jag äntligen är frisk från magsjukan. Känns kanonbra att vakna upp till denna morgon och vara frisk. Tog en 20 min promenad med Freja på morgonen, det var så härligt ute med frisk luft och solsken. Man blir genast ännu piggare av detta. Och det ser ut som att solen kommer vara framme hela dagen lång, perfekt. Får bli en dag utomhus. I måndags bjöds det på 10 plusgrader och solsken, ni kan tänka er hur tråkigt det var att ligga inne på soffan och ha magsjukan, då det bjöds på så fint vårvinter väder utomhus. Och detta väder gjorde att det har börjat töa ute, på många ställen är asfalten redan framme, underbart! Nu kan man ana att våren knackar på.

Nu sitter jag här i soffan med nyhetsmorgon och en sovandes tax som sällskap, och med fönstret på glänt där man kan höra fågelkvitter. Har ätit lite yoghurt, en smörgås och en kopp te. Visst är det extra gott med mat efter man haft magsjukan? Kom på mig själv igår att jag började tänka på all god mat jag ska äta då jag blir frisk, haha. 

Ha en bra onsdag allihop! Kram på er.



Kommentarer
Lotta

Hehe men vad härligt!! :D Wiiiiiie för att vara frisk. Hahahaha, ja men det kan jag tänka mig att man gör. Att man uppskattar maten mer då man är sjuk.



Åhhh tio plusgrader i måndags, fy vad härligt :) Tror inte riktigt vi haft så varmt här i Trollhättan ännu men nästan. Tror våren är på intåg? :D



Hoppas ni har en härlig onsdag!

Kram, kram :)

2010-03-10 @ 15:51:09
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
Sofie

Så skönt att du är frisk! Aldrig trevligt att vara sjuk, speciellt inte magsjuk. Huga!



Ha det fint!

Kram, Sofie

2010-03-11 @ 10:38:23
URL: http://syssla.blogspot.com
Lotta

Åh men vilka mysiga plusgrader ni har i hälsingland :D Här är det +5 nu, också töväder hihi! haha ja, det är sant vi kanske skall vara beredda på ett bakslag, men vilket vårväder vi har fått in nu, underbart!



Hehe såklart, det måste man ju titta på. Mysigt med melodifestivalen :) Har du någon favorit? Mums med efterrätt och myskväll i soffan :)



Annars har vi inget planerat i helgen. Jag vill baka lite och ta promenader och bara umgås för i veckan börjar tentapluggandet och då blir det mycket plugg det kommande två veckorna.



Trevlig helg på er skönisar!! :D

Kram, kram

2010-03-11 @ 12:20:54
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0