En doft av nybakat

Då var det söndag igen och denna helgen går mot sitt slut. Det har varit en toppen helg med kanonfint väder, lite för kalla vindar för min del, men vad gör det då solen visat sig varenda dag denna vecka! Imorse vaknade man utvilad efter en skön sovmorgon. Gick den korta obligatoriska morgonpromenaden med Freja innan det var dags för en god frukost framför nyhetsmorgon. Sen har jag bakat kanelbullar, gått en långpromenad med Freja, legat i soffan och läst, kan ju bara inte slita mig från boken jag läser. Stieg Larssons andra bok, har några sidor kvar nu som jag tänkte att jag ska hinna läsa ut innan lördag för då börjar serien om hans böcker på svt och den måste man ju bara se.

Nu ska jag ta en dusch och sedan krypa upp i soffan och invänta Wallanderfilmen, med en kopp te och en nybakad bulle som kvällsfika.






Kommentarer
Lotta

Jepp i bloggen visas mina fynd hihi. Vilken trevlig helg ni verkar haft, lugn och mysig och med fint väder :D



Hehe vad gullig du är Maria, det ska jag hälsa henne hihi :)



Hoppas ni får en fortsatt trevlig måndag!

Kram, kram

2010-03-15 @ 15:53:30
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
Lotta

Hehe ja gör det, vad snyggt! De kan man ju ha till allt, så behändigt. och sköna också! Kul, kul Maria :) Ja men eller hur är det snyggt med lite glansiga leggings? :)



nemen har du inte fått än, CSN är verkligen segare än segast! haha ja men eller hur? De finns inget skynda sig i vissas värld och fattar inte att pengarna tar slut om man inte har jobb..Nemen precis de måste tro det, att du har massa pengar i madrassen att leva på sålänge :P Åhh. Hoppas du får dem snart.



Hoppas du och Freja haft en alldeles bra hemmastudiedag idag :)

Kram, kram på dig vännen!

2010-03-16 @ 17:58:34
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0