Gröna, sköna maj

Då har man jobbat sista dagenpraktiken, kommer sakna er. Men återkommer ju för sommarjobb den 19 juni, först några dagar i skolan och lite minisemester innan jobbet drar igång. Idag fikade vi god bananpaj med vaniljglass och hemmagjord chokladsås till eftermiddags kaffet, smakade gudomligt gott.

Nu har jag sjunkit ner här i soffan efter man lagat mat, tagit en kvällspromenad, dammsugit och packat. Ska ta och kika på halvåtta hos mig och sen invänta den andra och sista semifinalen i eurovision songcontest och hålla tummarna för våran Anna. Men tror inte att det kommer vara några problem att hon går vidare, tycker vi skickade en stark och bra låt detta året. Till detta kommer jag mumsa på lite fruktsallad.

Imorgon är det dags för den efterlängtade resan till Stockholm och Jonte och Malin, ska bli så kul. Skönt att få komma bort en helg och ladda batterierna till veckan, då man går dom sista dagarna i skolan. Ha en toppenbra helg nu allesammans. Åter till veckan, med en uppdatering om min tripp till Stockholm med bilder.


En bild från promenaden ikväll. Gröna, sköna maj! Nu är det äntligen sommar.





 



Kommentarer
Anonym

hur är det mee dej o freja?

kram emma o taxen abby

www.enlitentax.blogg.se

2010-05-28 @ 22:28:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0