Höst hos HM

Då var det torsdag och snart är även denna vecka förbi, vad tiden går alldeles för fort ibland. Har även gjort min tredje dag på praktiken, och ja jag trivs som fisken i vatten. Idag tog jag med mig en utav tanterna ner på ICA för och handla deo och handkräm som hon så gärna ville ha nytt, och hon lyste upp som en sol. Tyckte det var så roligt, man kunde riktigt se glädjen i hennes ögon. Tänk vad små saker glädjer dom gamla. Dom är för underbara.

Då jag kom hem idag så möttes man av höstkatalogen från HM som låg på hallmattan, kommit med posten idag. Shit tänkte jag, ska man redan bläddra bland massor av höstkläder innan sommaren ens börjat?! Hittade ialf massor av fina och snygga kläder som kommer finnas i min garderob i höst. Kul. Har även städat så slipper man göra det imorgon då man kommer hem, utan har då fredags eftermiddagen och kvällen helt fri. Nu sitter jag här i soffan med en kopp grönt te med smak av apelsin och svartvinbär, ska ta och bläddra igenom nya nummret av topphälsa och sen kika på halv åtta hos mig och the forgotten, innan det är dags att ta en dusch och krypa ner i säng. Klockan ringer 5:20 imorgon.

Ha en mysig torsdagskväll allihop. Kram på er ♥




Kommentarer
NINNIE

sv; eller hur!!! :):)

2010-05-06 @ 21:35:50
URL: http://ninniesodergren.blogg.se/
Lotta

Nemen guuud vad gulliga de äldre är :) åhh vad tårögd man kan bli av att se personer bli så glada!



Härligt att ha fåt städat innan helgen ja :) Vi städade också igår hihi. Skönt! Hjälp vad tidigt du går upp haha. Vid den tiden sover man väääääldigt gott :)



Hoppas ni får en trevlig helg! Vi åker till Ödeborg när vi fått den nya bilen. Hon ska höra av sig idag på eftermiddagen och då får vi hämta den. Gud så kul det ska bli!! :)



Trevlig helg vännen. Vi höres.

Kram, kram och hälsa Freja gofisa ;)



2010-05-07 @ 12:27:06
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
Anonym

klart jag kommer lägga upp bilder sen på min lägenhet.

jo med mej o abby är det helt okej faktist

med dig o freja då?

kram

www.enlitentax.blogg.se

2010-05-08 @ 20:29:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0