Då var det dags!

Jajamänsan nu så är det äntligen dags att besöka gymmet igen. Har ju inte tränat sedan i början av sommaren. Träningen blev tyvärr lagd på hyllan under sommaren då man jobbade så fruktansvärt mycket. Då man väl var ledig då var det annat som var inbokat. Sen sa jag till mig själv då sommarjobbet var över och man började i skolan igen att nu ska jag komma igång med träningen igen, men ack så blev det ej. Har varit fullt upp med skolan och annat, så det som blivit träning för min del är dom dagliga promenaderna och så har jag varit iväg och simmat nån kväll. Men nu så, är det dags. Ikväll ska jag och en klass kompis Anna, åka på rehab för ett core pass. Känner mig peppad, så det kommer nog bli kul, men jobbigt :-) Antar att man kommer ha träningsvärk i magen imorgon.

Sluttjatat om träningen nu. Snön har även kommit hit till oss i Hälsingland. På tisdagskvällen vid 20 tiden började stora snöflingor falla och på onsdagsmorgonen då man vaknade och kikade ut så var det mycket snö på marken, mysigt! Hoppas att denna snö får vara kvar så det inte töar bort efter någon dag och det bara blir slask ute. Det hatar jag. Nu vill vi ha en fin vinter med snö! Och imorgon är den efterlängtade fredagen här, underbart!

Ha en fortsatt trevlig torsdag. Kram på er.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0