En trevlig lördag

Godkväll på er. Då var det åter lördag och helg, underbart! Idag har vi haft besök av Lotta och hennes lilla hund Ebba. Dom är på besök här i Hälsingland i helgen, hos hennes killes föräldrar. Bor annars i Trollhättan, alldeles för långt bort! Tråkigt när en sån nära vän bor så långt bort. Man ses alldeles för sällan, så när man väl träffas är det så trevligt. Vi har suttit och prata i flera timmar över en kopp kaffe och massor av gott fika, medans Freja och Ebba busat! Tack Lotta för denna trevliga lördag, du är en vän för livet. Är tacksam för alla mina fina underbara vänner. Lotta, Lotta, Jenny och Helena. Ni fyra är mina närmaste vänner, tack för att ni finns! Älskar er.

Nu sitter jag här vid köksbordet och väntar på att maten ska bli klar. Den står i ugn och gottar till sig, inbakad kassler och jasminris till, ska bli så gott. Magen börjar kurra rejält nu. Sedan får det bli lördagsmys i soffan med tända ljus och filmen sex and the city 2. Imorgon tog jag på mig ett jobbpass på kvällen mellan 14:30-21:30. Dom ringde idag och frågade om jag kunde jobba för det fattades folk och självklart ställer man upp.

Ha en fortsatt trevlig lördag och helg. Kram på er.






Kommentarer
Lotta

Åhhhhh! Det var så trevligt så jag vet inte vad jag ska säga. Det var hur mysigt och kul som helst att träffas :) Haha och vi har ju alltid så mycket att prata om! Du är verkligen ens närmsta och bästa vän, en riktig vän man aldrig skulle klara sig utan. Tack så jättemycket för lördagen Maria :) Du är så goo! Vilken strålande människa du är.



Hoppas det gick bra på jobbet ikväll :) Ser på klockan att du precis har slutat. Nu har vi kommit hem och även hunnit packat upp.



Ha en trevlig måndag med träning :P Hihi

Kram, kram

2010-11-14 @ 21:36:38
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0