Långledigt!

Underbart, nu har även vi fått lite höstlov. Var i skolan igår mellan 9-13 och idag mellan 9-12, men nu så är vi lediga fram tills onsdag nästa vecka, härligt! Mitt lilla lov innehåller bla ett besök i Gävle nu på torsdag och ihelgen kommer yngsta brorsan med sambo hem. Sen ska jag även göra klart den sista inlämningsuppgiften i denna kurs, ta långa promenader, unna mig sköna sovmorrnar och långa lyxiga frukostar :-)

Idag efter skolan åkte jag, Anna, Jessica och AnnaKarin till Lilla K för att fira ledigheten med god lunch och kladdkaka som efterrätt. Trevligt. Just nu öser regnet ner här hos mig. Tur vi hann med en promenad innan regnet kom. Nu ska jag tända lite ljus, mysa ner mig i soffan. Äta clementin och titta på tv och bara koppla av och ta det lungt... och njuta av att lovet börjat!

Ha en fortsatt trevlig tisdagskväll. Kram på er.



Kommentarer
Lotta

Det låter som en alldeles bra start på lovet hihi och det tycker jag verkligen du ska unna dig! Ja nu har du fullt upp på höstlovet, hoppas det går bra på återbesöket i Gävle och med pluggandet. Hoppas du hinner med många härliga promenader och avkoppling och ha lite lov också för det är viktigt att vila upp sig!



Hoppas du får en alldeles fortsatt trevlig vecka Maria :) Kram, kram

2010-11-02 @ 22:26:22
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
Elin Gabriella

Hihi ja visst är dom underbara våra hundar :)



Vad skönt med höstlov! Själv måste man plugga inför tenta :/ Lite trist!



Ha en underbar kväll! KRAM

2010-11-03 @ 18:55:06
URL: http://elingabriella.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0