Rosa Bandet

Godkväll på er alla! Tänk att det redan är torsdag och imorgon kommer den underbara fredagen och med den helg, härligt. Imorse då väckarklockan ringde 5:30, fick man sig en liten chock då man kikade på termometern som visade plus 9 grader!! Tänkte att jag måste bara sett fel, men nej då det stod lika siffror när jag kikade för tredje gången :-) Kändes som vårväder ute, inte alls som höst. Vädret kan verkligen svänga nu då det är höst, i förrgår var det istl tvärtom på morgonen då det visade minus 10 grader. Aja nog om vädret nu, låt oss bara hålla tummarna på att vädret är fint ihelgen ialf då, så man kan njuta av långa promenader och andas in frisk, klar höstluft.

Har varit en bra och intressant dag i skolan, med föreläsningar, lite grupparbeten och så film. Då jag kom hem lagade jag mat på engång, som blev stuvade makaroner och korv. Orkade inte engagera mig i något annat denna torsdag. Har även dammsugit, torkat golven och städat toan, så nu slipper man städa imorgon då man kommer hem från skolan, rätt skönt att ha det gjort så är lägenheten städat inför helgen. Har alldeles nyss kommit in efter en promenad med Freja, ska nu mysa i soffan och kika på rosa bandet galan. Själv så har jag köpt produkter på ica som stödjer rosa bandet kampanjen. Vad har ni gjort för att stödja rosa bandet?

Ha en fortsatt mysig torsdagskväll. Kram på er.



Min vita orkide som pryder mitt köksbord. Tycker dessa blommor är så vackra.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0