Soliga lördag

Godkväll på er. Då var det lördag igen då och min lördag har varit rätt lugn, vaknade utvilad 8:20 och utanför mitt fönster strålade solen från en klarblå himmel. Tog en kort morgonpromenad med Freja så hon fick göra sina behov, sedan kröp vi ner i sängen igen. Lyssnade på radion och läste gårdagens tidning, mysigt! Tycker det är så härligt med helgmorgon, då man kan ligga kvar länge och bara mysa i sängen och dra sig. Åt sedan en god och lång frukost. Sedan har jag även bakat kanelbullar och en vetelängd och varit ute på en långpromenad i solskenet med Freja.

Nu sitter jag här i soffan, proppmätt efter kvällens middag. Potatisgratäng och marinerad fläskfile. Har tänt en massa ljus och ska snart göra iordning en kopp caffe latte och sedan krypa upp i soffan igen och kika på filmen allt för min syster. Lördagsmys hos mig!





Kommentarer
Lotta

Åhhh hihi låter som en alldeles jättebra lördag det där :) Ja vad mysigt det är att bara dra sig och ta det lungt på helgmorgonar!



Hoppas du och Freja har en bra söndagkväll :)

Nu är det dags för att laga middag.



Kram, kram



2010-10-24 @ 18:29:00
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0