Vintertid

Sköna söndag! Här hos mig har det inte hänt så speciellt mycket denna söndag. Vaknade vid 8 imorse, fortfarande plusgrader ute, tog en kort promenad med Freja och åt sedan en lång frukost. Efter det fixade jag lite här hemma innan vi tog en längre promenad i det fina men blåsiga vädret. Härlig frisk höstluft och Freja fick springa fritt, glad hund och glad matte :-) Att en promenad i skogen, kan göra en på sådant härligt humör. Naturen är verkligen en hälsokälla, det är så rogivande och fridfullt att gå där, man kan nästan höra tystnaden. Att få ladda batterierna och få energi av en skogspromenad behövs ibland.

Efter promenaden tog jag en dusch, med ansiktskvård och kroppspeeling. Efter det sjönk jag ner i soffan under filten med en kopp kaffe och tittade på filmen the reader. Den var faktiskt rätt bra. Nu sitter jag här vid köksbordet, klockan är fem och det är redan mörkt ute, mysigt nu då vintertiden är här och vi fått vrida tillbaks klockan. Ska fortsätta att ha en lugn och mysig söndag. Läsa i boken och sen titta på ensam mamma söker och beckfilmen, innan det är dags att krypa ner i sängen. Imorgon är det skola mellan 9-15 och tisdag mellan 9-11:30. Sen så har även vi höstlov i 6 dagar, härligt!

Ha en fortsatt trevlig söndag alla mina goa vänner. Kram på er ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0