Idol och smörgåstårta

Fredag och den underbara helgen är här igen, skönt! Idag har det varit skola mellan 8-14:30. Har varit en tuff och jobbig dag, har nämligen pratat om vård i livets slut och även sett en film om två st cancerpatienter och då blev jag så påmind om mamma, blev för mycket! Kunde inte hålla tillbaks tårarna. Tankarna om mamma och saknaden efter henne finns där vareviga dag, men just sånna här tillfällen blir man extra påmind om hur tiden var då hon var sjuk, hur dagen var då hon gick bort osv. Hua.. känner att tårarna är påväg igen. Älskade mamma, vad jag saknar dig, saknar dig så mycket att det gör ont! Du kommer alltid att han den största platsen i mitt hjärta. Älskar dig så

Ikväll har vi varit till Freddan och Nettan och firat Andreas som fyller 13 år idag, gu vad åren går.. och jag blir bara yngre ;-) Har fikat jättegod smörgåstårta och andra godsaker. Hann även med och städa idag då jag kom hem från skolan, det var så härligt att kliva in genom dörren då man kom hem ikväll och möttes av doften av en nystädad lägenhet. Nu sitter jag i soffan, under filten för jag fryser så. Har tänt en massa ljus, Freja har fått tuggben och ligger här på golvet och är så nöjd. Nu är det dags för fredagsmys med idol och film. 

Ha en toppenbra helg allihop. Kram på er! 


Kommentarer
Sofie

Förstår om det kändes jobbigt, även om jag nog ändå inte riktigt kan förstå.. bara föreställa mig. Jag tror att du kommer bli en extra duktig undersköterska i de fallen att du har full förståelse och insikt i tunga och/eller oväntade avsked!



Hoppas du fick en riktigt mysig kväll :) Jag har också sett Idol, tyckte det var riktigt sevärt, många duktiga sångare och sångerskor!



Ha det gott vännen!

Kram!

2010-09-10 @ 21:50:49
URL: http://syssla.blogspot.com
Anonym

hej gumman

kan du tänka dig att hjälpa mig med en sak

min blogg design så jag udrar om du kan tänka dig att hjälpa mig att göra en design:)? hade varit snällt för jag kan varken göra designer och vet inte ens hur man lägger in designen:/



kram

www.enlitentax.blogg.se

2010-09-12 @ 12:19:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0