Torsdag

Oj vad denna vecka gått fort. Tycker det nyss var måndagmorgon. Men så skönt med fredag och helg imorgon, mys! Denna torsdag har varit superbra, vaknade till solsken så som det varit varenda dag denna vecka, solsken och kallgrader med frisk härlig höstluft som möter en då man stiger ut genom dörren. Tjocka vantar åker på då man cyklar till praktiken.

Då jag kom hem lagade jag en fläskpannkaka och sedan bar det iväg till simhallen, där jag simmande i 35 min. Nu sitter jag här i soffan, ljusen är tända och koppen med rabarber/vaniljte är iordning gjord och så skalade jag mig en apelsin. Nu får det bli en myskväll i soffan, och kika på halvåtta hos mig, idol och dokumentären om Robert Gustavsson. Sen krypa ner i den renbäddade sängen och läsa nya nummret av tidningen Hälsa, som jag fick med i påsen  då jag var på hälsobutiken idag och handlade.

Ha en fortsatt trevlig torsdagskväll allihop.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0